Konkurs pt. „Pielgrzymi nadziei”

UWAGA: Przypominamy, że paszporty pielgrzyma z kompletem pieczątek należy dostarczyć do Wydziału Duszpasterstwa Dzieci i Młodzieży (ul. Miodowa 17/19, bud. C, pok. nr 3) w dniach 22-25 kwietnia w godz. 9:00-14:00 lub 16:00-18:00.

Wraz z paszportem należy złożyć następujące dokumenty (można je wydrukować samodzielnie, ale będą również dostępne do podpisania w Wydziale Duszpasterstwa Dzieci i Młodzieży):

  • uczestnicy pełnoletni: oświadczenie o pełnoletności, zgoda na wykorzystanie danych osobowych i wykorzystanie wizerunku, klauzula konkursu „Pielgrzymi Nadziei” >>>dokumenty do pobrania (pdf)
  • uczestnicy do 18. roku życia: zgoda opiekuna prawnego na udział w konkursie, zgoda opiekuna prawnego na wykorzystanie danych osobowych i wykorzystanie wizerunku, klauzula konkursu „Pielgrzymi Nadziei” podpisana przez opiekuna prawnego >>>dokumenty do pobrania (pdf)

Losowanie nagród odbędzie się we wtorek 29 kwietnia o godz. 9:00 w sali konferencyjnej Domu Arcybiskupów Warszawskich.


W tym roku pielgrzymowanie do Wielkopostnych Kościołów Stacyjnych w Warszawie odbywa się pod hasłem „Zostań pielgrzymem nadziei” i jest połączone z konkursem.

Przez cały Wielki Post, od 5 marca do 13 kwietnia, każdy pielgrzym odwiedzający kościoły stacyjne może zbierać pieczątki do specjalnego PASZPORTU PIELGRZYMA. Aby wziąć udział w konkursie paszport z kompletem pieczątek należy dostarczyć do Wydziału Duszpasterstwa Dzieci i Młodzieży (ul. Miodowa 17/19, bud. C, pok. nr 3) w dniach 22-25 kwietnia w godz. 9:00-14:00 lub 16:00-18:00.

PASZPORTY PIELGRZYMA będą dostępne w parafiach oraz na stronach internetowych Archidiecezji Warszawskiej i Diecezji Warszawsko-Praskiej (w formacie pdf do samodzielnego wydruku).

Nagrodą w główną w konkursie jest pielgrzymka do Rzymu.

>>>REGULAMIN KONKURSU (do pobrania w PDF)

>>>TERMINARZ 2025